Baju Pengantin

Tuesday 29 May 2012

assalamualaikum..

tetiba je nak story mory pasal baju pengantin kan..eh, kenapa, CPM dah nak kawin ke?..
ooOohh..ni bukan i yang nak kawin..tapi sekarang kan dah start cuti sekolah..
bila cuti sekolah mula la terima jemputan sana sini kan..kenduri umah depan, kiri, kanan, belakang, ha..semua ada..

ermm..apa yang best kalau dengar bab jemputan kahwin?..confirm la orang duk sibuk nak tengok pelamin dia macam mana, baju dia fesyen apa, kan..kan..kan??..
selalu nya itu la yang orang ambik kisah dulu.. saya?? ada saya kisah? haha..okeh2..
kisah sikit-sikit je..xde la sampai nak ambik tahu lebih-lebih kan..korang yang punya duit kan..buat apa saya perlu kisah..  ;-)

sekarang ni kan, kalau orang nak kawin, ramai yang suka design sendiri baju pengantin diorang..erm, saya?? #xkuasa i nak design-design ni#..saya kan nak kan ciri-ciri wanita kemelayuan terakhir.. #boleh muntah orang dengar ni# haha.. Untung incik tunang saya..ahakkss..  #pengsan dia dengar nih#..haha

sekarang ni kan, bukan kemain korang design kan..berjela-jela kain belakang tu..korang xtakut kena pijak dek orang ke?..hahaha..tu la yang selalu sy terfikir kalau nak pakai baju pengantin berjela-jela ni..takut si pengantin tersungkur ke depan ke..haha..


sumber  : incik google

disebabkan sekarang ni macam-macam fesyen baju pengantin kan, so saya decide nanti nak pakai baju kebaya songket je.. confirm suuuuuwwwweeeettttt kan... hahaha #ohh, pengsan!puji melambung# teringin dah lama sangat..pening okeh duk tengok macam-macam baju ni..saya xreti dan xminat nak design-design ni.. #dasar pemalas# haha

sumber : incik google

haritu ada la makcik-makcik ni duk sembang lepas habis kenduri jiran haritu..sume duk pakat tanya..

Mkcik : mimie nanti pakai baju fesyen apa pula?
Me     : erk?? songket..tutup aurat sikit.. hehehe..
Mkcik : waahh, cantik tu..
Me     : opkos la..  #haha..muntah darah okeh kalau orang nak puji-puji#..abaikan..


okeh..insyaAllah...tunggu aje la tahun depan nanti macam mana yerk bila sy jadi pengantin..insyaAllah..huhu..dah confirm belah saya pakai songket.. #sabar okeh!#..


kepada semua kawan-kawan yang dah naik pelamin, bakal naik pelamin dan akan naik pelamin, tahniah la ye..dan selamat pengantin baruuuuuu...
waa..boleh la korang tukar status kat Fb kan pasni..haha..




Post a Comment