Bakal Kembali Bersama . . .

Sunday 3 February 2013


Assalamualaikum..

Hari ni genap sebulan..

Bila tengok balik, macam takde perubahan apa pun..

Rasanya nak kembali balik pada 'cintahati' tu yang lama..

Nekad!

Tapi..

‘cintahati’ lama tu merajuk..

Sekarang ni susah nak jumpa..

Haaaaiihh..

Macam mana ni??

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Haaa, apa korang fikir tu?

Konfius lettew kan.. :p
.
.
.
.
Saya lagi konfius kenapa ‘cintahati’ saya tu lama menghilang..

Penat dah cari sana sini..
.
.
.
.
.
.

Eh, saya cite apa ni?
.
.
.
 .
hehehehe..

.
Sebenarnya nak cite pasal dia ni haaaa..
.
.
.
.
.

Haa, nampak kan apa tu?

Ni la ‘cintahati’ saya selama ni..

sumber : google

Susahnya bila terpisah.. sekarang dah terpisah dengan dia sebulan.. jenuh dah cari sana sini.. ‘cintahati’ saya ni selalu curang tau..

Masuk ni dah 4kali rasanya..

Terpaksa saya mencari yang baru..

Sekarang mencuba yang ni.. 

Tapi tak serasi laaa, bila saya pakai tu, memula dengan niat dan harapan ok la produk ni kan..malas nak tukar-tukar..lagi-lagi produk ni sentiasa ada kat pasaran..

Pastu bila dah sebulan pakai, mak cakap muka saya macam comot.. T__T
Kulit jadi tak sekata..paling tak tahan, muka nampak gelap sikit.. bukan nampak cerah..

Yela, saya sememangnya produk setia olay.. start dari tahun 2003 lagi saya guna..memang serasi dengan kulit.. Cuma masalah produk ni suka missed dalam pasaran..selalu sebulan lebih ke 2 bulan camtu..

Tadi dah cari, masih takde lagi..nampak gaya kena pakai juga la safi ni dulu.. yang tak tahan tu, kadang muka jadi macam gatal-gatal.. dan sesungguhnya juga, saya punyai kulit muka yang sensitive.. tak tahan panas.. boleh dapat penyakit kulit yang macam panau tu..tapi bukan panau tau.. apa eh nama dia..lamas ke apa ntah.. 2klinik pergi.. 2-2 cakap camtu..

Memang doc. Cadang saya kena pakai produk yang sesuai..
Manja betul la haaaii kulit muka ni.. ngengada tau..


p/s : boleh tak kalau nak jadi duta olay?? confirm tak missed dalam pasaran lagi kan?..huaaa..

2 comments

  1. ingtkan nk kembali pada kekasih lame!

    ReplyDelete
  2. hehe..pandai akak menjerat orang kan..terkejut saya baca, bukan ada encik najib ke? hehe. Akak pakai produk tu ye..saya pakai clean and clear je.

    ReplyDelete