April dah?

Monday 1 April 2013

assalamualaikum & salam sejahtera.. 


selamat pagi isnin semua.. :)

haaaiipp, hari isnin jangan malas-malas ye.. x baik camtu.. kalau malas macam mana nak cari rezeki.. macam mana nak siap kerja.. :)
buat adik adik yang dah start sekolah balik, selamat kembali ke sekolah, ayuh!.. :p

so, kembali la ke sekolah dengan semangat untuk belajar yang tinggi ye.. buat adik sy yang bakal SPM this year, akak harap ko dapat buat yang terbaik.. ingat ye, kalau dapat 7A, akak akan bagi something.. *sy bukan ugut, tapi sy nak adik saya capai target 7A tu sebab saya nak dia buat yang terbaik* 

alhmdulillah juga.. dah masuk 01 april harini.. bulan april dah okeh.. jangan nak dok berangan tak sudah.. masa berlari laju dah sekarang ni.. xmain berjalan dah.. tengok la harini.. awal april dah.. 15hari lagi saya juga bakal pakai umur baru.. 

tudia..macam tak percaya pun ada.. semalam & kelmarin saja gurau dengan en.tunang.. hadiah besday tahun ni nak dari lubnan ye.. hehehe..
then en.tunang tanya nak apa.. actually, apa pun yang ada kat sana..haha.. 
cuma jawapan yang terlintas, saya nak hadiah yang paling terindah iaitu cinta, kasih & syng dari dia.. sweet tak..ahahaa.. :p
*jimat duit kan*  wink~wink*

dan terpesan dekat countdown ni..



kurang dari 100hari lagi en.tunang saya bakal tamat Misi PBB dia.. :)
alhmdulillah.. haritu last saya tengok ada lagi 102 hari.. now 98hari lagi.. alhmdulillah.. moga en.tunang saya akan kembali dengan selamat dibumi malaysia..

dah lebih kurang dalam tempoh masa yang sama juga adik lelaki saya bakal habis rekruit tentera.. :) x sabar nak tengok adik saya bertugas dalam unit uniform.. tak sabar nak tengok dia beruniform hijau.. :) tenang rasa hati ni bila salah sorang adik saya ikut jejak langkah abah.. :)


okeh la..kang saya membebel panjang, dah jadi entry mengarut kan.. kerja pun tengah berlambak nak siapkan ni.. pening-pening.. so selamat kembali bekerja semua.. :)

5 comments

  1. cepat masa berlalu kan kak.? hehe waa.. kurang seratus hari dah tuu.. sabar menanti yea kak.. ehhe

    ReplyDelete
  2. Pejam celik dah abis 100 hari tu nanti....
    Sweetnya hadiah... =D

    ReplyDelete
  3. Lissa lalissa :
    -hehe.. cepat sngt dik..tak terkejar dibuatnya.. hehe..sabaaaar menanti ni lissa.. ;)

    ayuejean :
    -tu la..mcm tak caya pun ada.. ;)
    sweet sngt2.. :p

    ReplyDelete
  4. pejam celik...pejam celik...yang kebrape tuh??huhuh!!slamat menjadi tua...welcome to the club...wakakakaka!!!!

    ReplyDelete
  5. pheonix :
    -hahaha..muda lagi..baru 25.. wink~wink..

    ReplyDelete