BARANG KEPERLUAN UNTUK IBU

Saturday 6 September 2014

Assalamualaikum.. Selamat Petang..

ANTARA BARANG KEPERLUAN UNTUK IBU
UNTUK DIGUNAKAN SEMASA DIHOSPITAL & SELEPAS BERSALIN

Ok, harini saya share keperluan tuk ibu pula ye. Haritu dah share tuk barang baby kan? Yang ni pun ada kawan bagi list. Then saya semak juga la dari blog lain (minta halal ye) dan mana-mana web yang saya terjumpa.

If ada kesilapan ke, harap dapatlah bantu saya ye. Maklumlah, benda ni first time kan nak hadapi. So, saya buat list juga la. Takut nanti ada benda yang tercicir. Dan saya memang rajin bab-bab nak buat list ni. hehe..





Kalau ada yang saya tak listkan, tapi penting, inform ye.. mekasih.. ^_^

Macam air zamzam mil ada bagi pada en.suami. tapi buat bekalan saya setakat ni air saffran la..yang mana kosong lompong tu memang saya takde lagi..





Nota : bab bilangan tu terpulanglah kawan-kawan nak sediakan berapa banyak ye. Yang ni saya sediakan mana yang saya ada je la.

16 comments

  1. Dah ok dah tu mimie. Ni mesti dah siap sedia utk next week. Hehe... Semoga semuanya dipermudahkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena bersiap sedia kak.. Klau x nti klut. Dh la suami jauh..
      Amin.. Mudah2an..

      Delete
  2. semoga dipermudahkan

    Singgah blogwalking dari blog kak Mia :)

    Happy weekend!

    Jemput singgah
    http://www.azhafizah.com/

    ReplyDelete
  3. charger tu dah ok,tapi kena tambah lagi powerbank..hehehehhe..

    ReplyDelete
  4. No komen. Takde pengalaman lagi. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Xpe.. Nti klau perlu blh la ana check sini.. :)

      Delete
  5. Nice sharing. ..mudah buat rujukan nanti...=D

    ReplyDelete
  6. mimie, fighting!
    semoga dipermudahkan ok ;)

    ReplyDelete
  7. Semoga urusan Mimie dipermudahkan ya. Akak tak kawin lagi..so tak tau apa keperluan sebenar yg kena ada

    ReplyDelete