CN 2 #2 : Insan Yang Disayangi

Monday 24 November 2014

assalamualaikum.. selamat tengahari..

masih boleh menyahut cabaran kedua harini. fuuhhh.. kasi semangat sikit.. risau terkandas ditengah jalan je ni.. hihihik :-P

siapakah insan yang disayangi? tentunya ramai.. tapi takkan nak tempek semuakan? kita utamakan dulu siapa yang kita sayang ye..


tentunya keluarga sendiri.. macam mana kita utamakan orang lain sekalipun, keluarga adalah teratas dalam sebuah kehidupan kan? begitu juga la saya..




yang kedua keutamaan dalam hidup saya adalah pasangan saya sendiri. dia adalah pelengkap pada hidup saya..


ketiga terpenting dalam hidup saya adalah anak. anak sesungguhnya anugerah Allah yang tak ternilai buat saya. alhamdulillah.. buat masa ni lengkap kehidupan kecil saya.. 

:-)

psst : kenapa pula serius sangat entry saya ni.. hehehehek ;-p



13 comments

  1. tomey tomey tomek dak tecik tu... macam rasa nak masuk minang sekarang jer...muahahahah....

    ReplyDelete
  2. Its true apa2 pun fmly first..

    ReplyDelete
  3. setuju...family mmg first utk disayangi...
    *nk cubit je pp zahra tu geram!!

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..dah lengkap..:)

    ReplyDelete
  5. Setuju...alhamdulillah..kita insan terpilih menjadi ibu n isteri...

    ReplyDelete
  6. saya sayang adik akk hahaha maaf ye kak saja je kacau komen tempat akk ni hihi

    ReplyDelete
  7. Btl tu.. syg mane pon org laen.. keluarga harus diutamakan

    ReplyDelete