Resepi : Sambal Ikan Bilis Kering

Tuesday 17 November 2015

assalamualaikum.. morning blogger.. morning readers..

harini saya nak share resepi sambal ikan bilis saya yang Up kat blog ni ye.. :)




Saya izinkan kalau ada yang share.. cuma janganlah diedit pula kata hakmilik peribadi awak ye.. :) saya sekadar berkongsi je.. kalau ada kekurangannya, saya minta maaf..

cuma doakan moga ALLAH murahkan rezeki buat saya ye.. :)



kalau ada yang nak order, boleh la whatsApp saya ye. 011-24181178..

9 comments

  1. Thnks share mimie..mudahan murah rezki mimie amin

    ReplyDelete
  2. mimie ini peberet azie.. nyam2

    ReplyDelete
  3. mama Lissa suka masak macam ni.. memang fevret Lissa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedapkan.. makan 1 lauk ni je pun dah cukup. heee

      Delete
  4. Tempe.....dah lama cik akak tak makan..
    Sambal bilis macam nie..memang cik akak suka dik...
    Nanti cik akak nak cuba juga

    ReplyDelete
  5. nanti nak cuba lah terima kasih share kak ^^

    ReplyDelete