Fridge Magnet

Tuesday 12 January 2016

Assalammualaikum.. Selamat Pagi..


Terima kasih buat si pemberi. Saya terima hadiah ni pada isnin lepas juga (04.01.16). Sekali dihantar dengan Voucher Aeon RM20 tu..

Sebenarnya kan..


Saya tak ingat kalau hadiah ni menang giveaway ke apa. Serius.. Memang tak tahu. Blurr.. Ada bagi address kat siapa ye??.. Hadiah ni datang dari Bota, kalau tak silap saya la.

Tak berapa jelas kat slip tu. Namanya pun tak berapa cam sebab tak jelas dah. Kalau ada si pemberi nya baca, boleh tak inform dari siapa?

Apa-apa pun terima kasih. Fridge magnet tu dah selamat dilekatkan. :)

17 comments

  1. Mimie, ni kiriman drpd Sis Fida Z Ein.
    Mimie masuk segmen apakah saya, yang kena teka gambar lukisan apa pada pokok tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo.. yang tu eh..

      adoi.. lngsung tak teringat.. hihi..
      mekasih farrah sebab ingatkan.. :)

      Delete
  2. singgah jenjalan

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum...Mimie...banyak ikut GA tu...sebab tu lupa segmen apa yang disertai...hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslm sis.. Terlupa sbb hritu cuti lma sngt kut. Hee

      Delete
  4. saya pun dapat gak post ni. hehhee.

    ReplyDelete
  5. Hahah comel la sis ni. Anyway congrats!

    ReplyDelete