Didik Si Kecil Bertudung Dari Kecil Bersama Tudung Si Comel

Tuesday 11 October 2016

Didik Si Kecil Bertudung Dari Kecil Bersama Tudung Si Comel

Assalamualaikum.. Selamat Pagi Pembaca setia disini..

Saya tak tahu kenapa, rasa jatuh cinta sangat kalau tengok anak-anak yang masih kecil ni dah pandai bertudung dengan kemas. Ya Allah, jatuh hati sangat saya tengok. Dengan muka yang masih comel dan suci, menampakkan kelembutan air mukanya..

Jadi, harini saya nak share la sedikit antara koleksi-koleksi tudung buat anak-anak comel ni. Yang saya rasakan menarik sangat. Rugi tau kalau pada ibu/mama/ummi/mak/mummy ni tak terjah ke sana. Saya pun tengok zara minat bertudung. Cuma belum lagi la ajar dia time keluar berjalan, mesti bertudung.




Bagi ibu-ibu yang rasa nak memudahkan anak memakai tudung, boleh dapatkan koleksi tudung instant ni. Bukan setakat untuk pakai semasa keluar berjalan je.. Boleh juga tambahkan koleksi tudung buat si comel untuk ke kelas mengaji kan? Baru la anak-anak rasa happy nak pergi menuntut ilmu. :)


Mama-mama suka gayakan si kecil dengan Instant Shawl? Waaa, tampak anggun bergayalah si kecil ni kan. Jadi harini saya share la sedikit antara koleksi yang boleh dimiliki dari Tudung Si Comel ni ya.. Benda yang baik, mestilah diwar-warkan, kan?




Ni antara serba sedikit yang dapat saya kongsi kan.. Jangan lupa ye, dapatkan koleksi terkini di Tudung Si Comel. Atau untuk lebih mudah, boleh klik terus pada banner dibawah. :)




Tudung kanak-kanak

Boleh juga dapatkan koleksi tudung Sekolah Berawning Lembut yang Istimewa di Tudung Si Comel.

6 comments

  1. Memg comel sgt klau tgk kanak brtudung

    ReplyDelete
  2. Amboii.. Cantik2 tudung si kecil sekarang.. Dah ada macam2 jenis.. Antara kaedah nak tarik minat anak2 bertudung sedari kecil.. ^_^

    ReplyDelete
  3. Sicomel bertudung.. Alala.. Comey2 belaka

    ReplyDelete
  4. Sicomel bertudung.. Alala.. Comey2 belaka

    ReplyDelete